:)

:)
Stell ;*

sobota, 27 października 2012

Rozdział 4

 ...Nagle zwrócił się w moją stronę : 
- Chciałbym cię przeprosić za ta sytuację w Nando's - najwidoczniej zrobiło mu się wtedy głupio 
- Nie ma sprawy - posłałam w jego stronę ciepły uśmiech . Chciała bym aby mi powiedział dlaczego ci ludzie tak dziwnie zareagowali . Ale nic , na razie nie ma zamiaru pojąć tego tematu .W chwili gdy opuściliśmy parking , telefon Harry'ego zaczął dzwonić , jego dzwonkiem była piosenka Flo Ridy - I Cry , lubię ją . Chłopak automatycznie sięgnął po swojego bardzo zniszczonego Iphone , odebrał i zaczął z kimś rozmawiać zajęło mu to chyba z 5 minut . Gdy Harry skończył rozmawiać , staliśmy już pod moim domem .
- Dzięki - podziękowałam Harry'emu za podwiezienie
- Nie ma za co , a tak właściwie zapomniałem się bardziej dokładnie przedstawić . Jestem Harry Styles - Uśmiechnął się - tak nareszcie znam jego nazwisko , teraz bez problemu znajdę coś w internecie na jego temat ! aa i muszę jeszcze dziś koniecznie zadzwonić do rodziny .!
- Oliwia Kowalska - przedstawiłam się śląc ciepły uśmiech w stronę chłopaka , jego mina  była zażenowana , jakby oczekiwał z mojej strony innej reakcji .
- Dzięki Harry , ja już pójdę , Cześć - Wyszłam zamykając drzwi od samochodu . Chłopak dokładnie przypatrywał się jak wchodzę do swojego mieszkania . Wreszcie znikł z mojego punktu widzenia . Zastanawia mnie jego zdziwienie . Szybko weszłam po schodach na pierwsze piętro wielkiego bloku , z torebki zadziwiająco szybko wyjęłam klucze , włożyłam je w zamek otworzyłam . Byłam w mieszkaniu ,automatycznie wbiegając do domu ściągnęłam buty , wbiegłam do salonu sięgając po laptopa , był włączony . W Google Grafika wpisałam : Harry Styles , pojawiło mi się mnóstwo zdjęć zaczęłam je oglądać , to był rzeczywiście on ! Na nie których wyglądał jakby pozował to były sesje , na innych zaś były zdjęcia z zaskoczenia , dziwne . W wyszukiwarce wpisałam to co poprzednio , pojawił mi się filmik zatytułowany : One Direction - What Makes You Beautiful . Tytuł gdzieś już słyszałam , lecz zespół nie , ta nazwa pierwszy raz obiła mi się o uszy . Kliknęłam , strona YouTube automatycznie włączyła się . Zaczęło się , usłyszałam szum morza od razu uświadomiłam sobie że jest to teledyski tylko co ma wspólnego z Harrym . Oglądałam dalej , pierwsze dźwięki - to ta piosenka lecąca dziś w aucie u Harry'ego . 15 sekund teledysku - jadące stare auto , i nagle na ekranie pojawia się pięciu chłopaków , mniej więcej w moim wieku . Kolejna scena , śpiewa chłopak z kasztanowymi włosami , nawet ładny - był naprawdę ładny . Kolejna postać ...... zamurowało mnie , wszędzie poznam ten głos , te loki , dołeczki i lśniące zęby . TO BYŁ HARRY ! To wszystko wyjaśnia dlatego był taki zdziwiony gdy powiedział mi jak się nazywa - nie zaatakowałam go jak jakaś fanka , w Nando's paparazzi , parking zapewne dla VIP'ów . Jaka ja jestem głupia że też na to nie wpadłam , on jest piosenkarzem . Szybko wyłączyłam filmik , cofnęłam stronę i weszłam na wikipedię . No tak One direction zespół założony w 2010 roku , przez Simona Cowella , w 8 edycji brytyjskiego X Factor , boysband zajął ostatecznie 3 miejsce, w skład grupy wchodzą : Niall Horan , Liam Payne , Zayn Malik , Louis Tomlinson i nie kto inny tylko Harry Styles . Dowiedziałam się również że zespół nigdy nie był w Polsce , a Polskie Directionerki - bo tak nazywają się fanki tego zespołu , nadal na nich czekają . Zespół ten jest bardzo sławny , jest najsłynniejszym boysbandem od 2010 roku , WoW  ! Chłopcy są najlepiej zarabiającymi brytyjskimi gwiazdami poniżej 25 wieku . Wychodzi na to że poznałam , jednego członka z najsławniejszego boysbandu świata , nie wiedząc o tym ? Jestem naprawdę nie mądra , no nic , przecież nic takiego się nie stało , on jest tylko sławny . Przesłuchałam resztę piosenek zespołu pochodzących z płyty Up All Night - ich pierwszej i muszę przyznać iż jest świetna , najbardziej lubię WMYB , One Thing , Stand Up oraz Stole My Heart . Ohh Ale już puźno , dzwonię do mamy . Jakieś 20 minut rozmawiałam z mamą i utwierdziłam ją przy wiadomości że u mnie wszystko dobrze , nie kłamię tak też było . Następnie zwlekłam się z kanapy , odstawiając laptopa na stolik . Nie byłam głodna , lecz wykończona , szybko powędrowałam do łazienki gdzie znajdowała się moja pidżama , weszłam pod prysznic , zmyłam makijaż , załatwiłam inne potrzeby . Wyszłam z łazienki , jako nowo narodzona , nie czułam już takiego zmęczenia . Tym razem , nie jak wczoraj , zaszłam do sypialni gdzie rozłożyłam się na swoim wielkim łóżku , nastawiłam budzik na 8.00 , odstawiłam telefon i automatycznie zasnęłam .... 

Poniedziałek 8.00 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej Dziewczyny :D No i jest już 4 :) Dłuższy od wczorajszego :) Błagam was KOMENTUJCIE ! :d  dzięki za wszystko że tu do mnie zaglądacie i za 3 obserwujących :) Zapraszam też na mojego innego angielskiego bloga : http://helloimstella.tumblr.com/ Jest tam zakładka , Ask me lub zapytaj mnie po prawej stronie pod moim O Mnie :) Pytajcie ;p Dzięki za wszystko , już 1 więc Dobranoc :) Kolejny jutro , w tygodniu lub za tydzień , kocham was , xoxo