:)

:)
Stell ;*

niedziela, 21 października 2012

Komunikat :)

Hej , Wszystkim :) Prawdopodobnie dziś , pojawi się pierwszy rozdział mojego opowiadania :) Na początku  komunikuję że jest to moje pierwsze opowiadanie , więc na pewno nie będzie idealne , lecz myślę że za każdym razem pisanie będzie szło mi lepiej :) Rozdziały powinny pojawiać się co trzy dni , lecz nie mogę wam tego zagwarantować ze względu na szkołę i inne zajęcia dodatkowe . Tego bloga będę pisać w języku polskim :) Na stronie TUMBLR.COM posiadam bloga pisanego w języku angielskim , nie jest to opowiadanie ,  nie wybrałam jeszcze tematyki bloga  ( link podam później ) .  Pod moimi postami , pozwalam wprowadzać własne linki do opowiadań , chętnie poczytam :) Opowiadań czytałam już naprawdę wiele lecz chciała bym polecić dwa które mi się naprawdę spodobały : http://fefa-opowiadaniaoonedirection.blogspot.com/ - opowiadanie fefy :) 

http://cinderellaandonedirection.blogspot.com/  oraz laury i fefy :)

Serdecznie pozdrawiam  i zapraszam nie długo do czytania :)