:)

:)
Stell ;*

środa, 12 grudnia 2012

Rozdział 8

Siedziałam z Harrym w aucie , zaparkowanym tuż przed jego domem . Strasznie bałam się momentu w którym Harry podniesie się z fotela i zacznie wychodzić na zewnątrz . Stało się . Bardzo szybkim ruchem ręki zatrzymałam Harry'ego , który miał zamiar otworzyć drzwi swojego bardzo drogiego i luksusowego auta . Chłopak odwrócił się w moją stronę , był zdezorientowany lecz z jego twarzy nie schodził ani na sekundę ten anielski uśmiech .
- Harry boję się - nie chciałam aby nadal nie wiedział o co chodzi 
- Nie bój się oli , oni są mili , opowiadałem im o tobie - No tak Styles , mogłam się spodziewać chce pomóc w każdy mozliwy sposób , naturalnie . Że też tego nie przewidziałam .
- Myślisz że pójdzie dobrze - Nie byłam pewna siebie , stąpałam po cienkim lodzie .Harry uśmiechnął się po czym czule mnie przytulił i odpowiedział
- Muszą , jesteś świetna - podnosił mnie na duchu . Nie byłam przekonana w stu procentach na powodzenie ale nie ma aż tak źle pójdę najwyżej ośmieszę się przy 4 sławnych osobach .
Harry nie uwalniał mnie z uscisku tak jak wcześniej trwał on długo , nie jak tamten ale może około 20 sekund . Po czym Harry bardziej odważnie niz ostatnio w parku złozył buziaka na moim policzku . Uśmiechnęłam się do chłopaka , który odwzajemnił ten miły gest .
- Dzięki Harry , chyba możemy już iść - zwróciłam się do chłopaka 
- No więc chodźmy - wyszłam z harrym z auta i ruszyliśmy w stronę domu . Weszłam , piękny  dom , znajdowałam się w przed pokoju który na całe szczęście był całkowicie odgrodzony dodatkowymi drzwiami . Na podłodze lezały duze kremowe kafelki , meble były bardzo nowoczesne , duza szafa na kurtki , lampa z kryształków i wiele innych dodatków , zwróciłam się do chłopaka 
- Harry świetny dom - rzekłam na co chłopak odpowiedział
- Niczego jeszcze nie widziałaś - Chłopak włozył nasze buty i kurtki do szafy po czym otworzył drzwi oddzielające przed pokój od innego pomieszczenia . Stanęłam w drzwiach i ujrzałam .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
przepraszamm , że tak krótki jutro kolejny ale też krótki ;/
postanowiłam pisać codziennie lecz takie krótkie w weekendy dłuższe nie wiem co wy na to czekam na odpowiedź kocham was xx